Zajęcia

Zapraszamy do rozpoczęcia praktyki w dowolnym momencie
nie trzeba czekać na początek miesiąca.

Na zajęcia

Przyjdź 15 min wcześniej z pustym żołądkiem, otwartym umysłem i luźnym strojem nie krępującym ruchów.

Będziemy ćwiczyć boso na matach, które na początek są dostępne w studio, później zachęcamy do kupienia własnej- mamy duży wybór mat w Jogastudio!

Jogastudio jest profesjonalną szkołą wyposażoną we wszelkie potrzebne pomoce i akcesoria do jogi, które ułatwią Wam wykonywanie asan.

 

Zasady Jogastudio

  • Każde zajęcia tworzą pewną całość – bądź wcześniej i nie wychodź z zajęć przed ich zakończeniem.
     
  • Przed zajęciami pokazuj zawsze kartę uczestnictwa.
     
  • Opłaty za zajęcia dokonuj przed pierwszymi zajęciami w danym miesiącu.
     
  • Jeśli korzystasz z karty Benefit Multisport, odbijaj ją zawsze pod czytnikiem karty znajdującym się w recepcji i podpisuj na liście, pamiętaj by mieć ze sobą dokument tożsamości ze zdjęciem.
     
  • Podczas zajęć nie rozmawiaj i nie pomagaj innym uczestnikom bez wyraźnego polecenia nauczyciela.
     
  • Dbaj o porządek na sali w trakcie i po zajęciach - odnoś pomoce na miejsce.
     
  • Przed wejściem na salę wycisz lub wyłącz tel. komórkowy by nie rozpraszał Ciebie i innych podczas praktyki.



Zalecenia dla ćwiczących

  • Nie jedz przed zajęciami. Między praktyką jogi a ostatnim dużym posiłkiem powinna być przerwa 3-4 godzin (wyjątkowo, można zjeść coś małego ok.1,5-2 godz. przed ćwiczeniami). Po zajęciach powstrzymaj się od jedzenia przez co najmniej pół godziny.
     
  • Bezwzględnie nie ćwicz po spożyciu alkoholu, środków odurzających lub silnych leków.
     
  • Kilka godzin przed zajęciami nie korzystaj z sauny, solarium i nie przebywaj długo na słońcu.
     
  • Jeśli masz menstruację, problemy zdrowotne (przebyte ostatnio operacje, poważne choroby, kontuzje), lub po prostu źle się czujesz, poinformuj o tym nauczyciela przed rozpoczęciem sesji. Niektóre sytuacje wymagają indywidualnego doboru asan.
     
  • Bądź skupiony na tym, co robisz i uważnie obserwuj demonstrację ćwiczeń. Pytaj tylko wtedy, kiedy nie rozumiesz podawanej przez nauczyciela instrukcji. Pozostałe pytania dotyczące praktyki zadawaj przed lub po zajęciach.
     
  • Ćwicz zgodnie ze swoimi możliwościami.
     
  • W asanach zawsze oddychaj przez nos, nie przez usta.
     
  • Nie trwaj w pozycji, jeśli czujesz, że nie możesz oddychać, robi ci się niedobrze lub całe ciało się trzęsie,
     a także, gdy odczuwasz przenikliwy - tzw. niezdrowy ból w którejś części ciała, np. w dole pleców, w kolanach (chodzi o ból, który nie ma nic wspólnego z odczuciami towarzyszącymi rozciąganiu mięśni).